DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw

178 minuten 01-04-2020

Recensies DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw

Een aangrijpende, volledige uitvoering van de Matthäus Passion in De Nieuwe Kerk, gedirigeerd door Reinbert de Leeuw. Vastgelegd door Cherry Duyns die ook de documentaire DE MATTHÄUS MISSIE VAN REINBERT DE LEEUW regisseerde. Solisten in deze uitvoering zijn o.a. Joanne Lunn (sopraan), Delphine Galou (alt), Christopher Watson (tenor), Tomáš Král (bas), Andreas Wolf (Christus), Benedikt Kristjánsson (evangelist), Holland Baroque, het Nederlands Kamerkoor en het Roder Jongenskoor. Concertmeester is Judith Steenbrink. De monumentale compositie gebracht door een bevlogen De Leeuw: een absolute aanrader voor liefhebbers van klassieke muziek.

Regisseur DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw

Schrijvers DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw

Cast DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw

Filmagenda van DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw

Wil jij weten waar DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw op dit moment draait? Bij MrMovie kun jij in één oogopslag zien waar DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw draait en waar je de film het snelst kunt gaan bekijken. Alle tijden van de bioscopen staan vermeld. Lekker gemakkelijk en eenvoudig!

DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw informatie

Benieuwd waar DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw over gaat? Op deze pagina vind je alle praktische informatie over DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw. Je vindt informatie over hoelang de film duurt en welke recensies DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw al heeft ontvangen.

DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw trailer

Benieuwd of DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw iets voor jou is? Bekijk dan de trailer! Zo kun je gemakkelijk zien of de DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw jou aanspreekt. Op MrMovie zie je alle trailers van de films die in jouw bioscoop draaien. Overtuigd? Bekijk dan waar en hoelaat jij DE MATTHÄUS PASSION - De complete uitvoering van Reinbert de Leeuw kunt kijken!