Pioniers van toen, zoals Duncan Stutterheim en Irfan van Ewijk, François Maas en Sander Groet, kijken terug op de begindagen van Thunderdome,

Thunderdome Never Dies

12
82 minuten 14-11-2019

Recensies Thunderdome Never Dies

Filmposter Thunderdome Never Dies

Stap in de wereld van Thunderdome. De film vertelt het verhaal over het iconische verleden, de comeback in 2017 én de toekomst van het legendarische feest. Verhalen van de oprichters Duncan Stutterheim, Irfan van Ewijk (van ID&T) en Sander Groet (Mysteryland) of dj’s als The Prophet, DJ Promo, DJ Dano, Da Mouth of Madness en Gizmo zorgen voor een exclusieve blik binnen Thunderdome. Laat je meeslepen in het diepe verleden van de gabbers door de vette beelden van de vroegere feesten. Lukt het Thunderdome om zichzelf opnieuw uit te vinden met een nieuwe generatie ravers? Ga op een trip down memory lane met Thunderdome Never Dies en kijk uit naar de toekomst met de pioniers van toen en de nieuwe gezichten van nu. Wat voor velen als onopgemerkt is gebleven, heeft Thunderdome niet alleen te kampen gehad met successen, maar ook tegenslagen. In 2012 stopten de feesten van Thunderdome en pas vijf jaar later kwam Thunderdome met een comeback in 2017. Hoe en waarom dit gebeurde is onder andere te zien in de film Thunderdome Never Dies. Want een film over het grootste indoorfeest van Europa is natuurlijk een ode aan de gabbercultuur. De film vertelt het verhaal over het iconische verleden van Thunderdome, de comeback in 2017 én wat de toekomst allemaal teweeg zal brengen. Verhalen van de oprichters Duncan Stutterheim, Irfan van Ewijk (van ID&T) en Sander Groet (Mysteryland) of dj’s als DJ Promo, The Prophet, DJ Dano, Gizmo en Da Mouth of Madness zorgen voor een realtime experience van het sterke en loyale merk. De vette beelden van de vroegere feesten slepen je mee naar het diepe verleden van de gabbers. Lukt het Thunderdome om zichzelf opnieuw uit te vinden met een nieuwe generatie ravers? Ga op een trip down memory lane en kijk uit naar de toekomst met de pioniers van toen en de nieuwe gezichten van nu. Kun je niet wachten op Thunderdome Never Dies? 26 oktober 2019 is het zo ver en wordt er bij de Jaarbeurs in Utrecht opnieuw Thunderdome uit de grond gestampt. Het feest wijdt zich aan het motto 'Ode aan de Gabber'. De film Thunderdome Never Dies is vanaf 14 november 2019 te zien in de bioscopen.

Bekijk het aanbod van Thunderdome Never Dies

Regisseurs Thunderdome Never Dies

Ted Alkemade

Vera Holland

Schrijvers Thunderdome Never Dies

Cast Thunderdome Never Dies

NA

Thunderdome Never Dies

Wil jij weten waar Thunderdome Never Dies op dit moment draait? Bij MrMovie kun jij in één oogopslag zien waar Thunderdome Never Dies draait en waar je de film het snelst kunt gaan bekijken. Alle tijden van de bioscopen staan vermeld. Lekker gemakkelijk en eenvoudig!

Thunderdome Never Dies informatie

Benieuwd waar Thunderdome Never Dies over gaat? Op deze pagina vind je alle praktische informatie over Thunderdome Never Dies. Je vindt informatie over hoelang de film duurt en welke recensies Thunderdome Never Dies al heeft ontvangen.

Thunderdome Never Dies trailer

Benieuwd of Thunderdome Never Dies iets voor jou is? Bekijk dan de trailer! Zo kun je gemakkelijk zien of de Thunderdome Never Dies jou aanspreekt. Op MrMovie zie je alle trailers van de films die in jouw bioscoop draaien. Overtuigd? Bekijk dan waar en hoelaat jij Thunderdome Never Dies kunt kijken!