Yellowstone

AL
51 minuten 30-07-2020

Recensies Yellowstone

MovieMeter: 3,38

Filmposter Yellowstone

Yellowstone: het begon met een idee. Een uitdagend experiment. Om de wonderen van de natuur te beschermen. Meer dan een eeuw was er een machtige kracht afwezig. Iconische dieren, opgejaagd en gevreesd. Yellowstone was ondanks zijn schoonheid, een puinhoop. Totaal uit balans. Totdat de roofdieren terugkwamen. De grijze wolf nam zijn territorium weer in. De grizzlyberen bestegen weer hun troon. De strijd in de jacht en het onvermoeibare gevecht om te overleven. Het leven van een jager is nooit eenvoudig. De indrukwekkende moeder beer bewaakt haar jongen. En een eenzame wolf zoekt wanhopig naar een roedel. Dit is het nieuwe Yellowstone. Het begin van een nieuw tijdperk voor roofdier en prooi. De film volgt de hoofdrolspelers gedurende een heel jaar. Yellowstone National Park staat aan het begin van een nieuw tijdperk. De wolf is terug en het aantal Grizzly’s is nog nooit zo groot geweest. De terugkeer van deze eerder bijna uitgestorven, iconische roofdieren is van grote invloed op het ecosysteem in het park – ze herstellen de eeuwenoude balans tussen jager en prooi. Het verhaal komt tot leven door de ogen van een eenzame wolf, op zoek naar een roedel en een grizzly die ondanks grote uitdagingen de volgende generatie probeert te beschermen. Wat hebben deze jagers nodig om te overleven, hun jongen groot te brengen – en ook nog aan de top van de voedselketen te blijven staan?ebben deze jagers nodig om te overleven, hun jongen groot te brengen – en ook nog aan de top van de voedselketen te blijven staan?
Yellowstone Yellowstone Yellowstone Yellowstone Yellowstone
Filmposter Filmposter Yellowstone

Regisseur Yellowstone

Eric Bendick

Schrijvers Yellowstone

Cast Yellowstone

Alternatieve titels

Yellowstone

Epic Yellowstone: Return of the Predators

Yellowstone

Wil jij weten waar Yellowstone op dit moment draait? Bij MrMovie kun jij in één oogopslag zien waar Yellowstone draait en waar je de film het snelst kunt gaan bekijken. Alle tijden van de bioscopen staan vermeld. Lekker gemakkelijk en eenvoudig!

Yellowstone informatie

Benieuwd waar Yellowstone over gaat? Op deze pagina vind je alle praktische informatie over Yellowstone. Je vindt informatie over hoelang de film duurt en welke recensies Yellowstone al heeft ontvangen.

Yellowstone trailer

Benieuwd of Yellowstone iets voor jou is? Bekijk dan de trailer! Zo kun je gemakkelijk zien of de Yellowstone jou aanspreekt. Op MrMovie zie je alle trailers van de films die in jouw bioscoop draaien. Overtuigd? Bekijk dan waar en hoelaat jij Yellowstone kunt kijken!