144 minuten Actie, Avontuur 13-12-2018

Recensies Aquaman

MovieMeter: 3,17
Metacritic: 55,1
Rotten Tomatoes 66

Filmposter Aquaman

In de film spelen ook Amber Heard (Justice League, Magic Mike XXL) als Mera, een strijdster en Aquaman’s bondgenote tijdens zijn reis, Oscar®-genomineerde Willem Dafoe (Platoon, Spider-Man 2) als Vulko, Raad van de Atlantische troon, Patrick Wilson (The Conjuring Universe, Watchmen) als Orm/Ocean Master, de huidige Koning van Atlantis. Dolph Lundgren (The Expendables) als Nereus, de Koning van de Atlantische stam Xebel, Yahya Abdul-Mateen II (Netflix-serie The Get Down) als de wraakzuchtige Black Manta, en Oscar®-winnaar Nicole Kidman (The Hour, Lion) als de moeder van Arthur, Atlanna en Ludi Lin (Power Rangers) als Captain Murk, de Atlantische Commando en Temuera Morrison (Star Wars: Episode II – Attack of the Clones en Green Lantern) als de vader van Arthur, Tom Curry. Wan regisseert naar een scenario van David Leslie Johnson-McGoldrick (The Conjuring 2) en Will Beall (Gangster Squad, Training Day), een verhaal geschreven door Geoff Johns, Will Beall en James Wan zelf, gebaseerd op karakters uit de DC Universe. De film is geproduceerd door Peter Safran en Rob Cowan, met Deborah Snyder, Zack Snyder, Jon Berg, Geoff Johns en Walter Hamada als uitvoerende producenten. James Wan’s team achter de schermen waar hij vaker mee samenwerkt, bestaat uit Oscar®-genomineerde cinematograaf Don Burgess (The Conjuring 2, Forrest Gump), zijn vijfvoudige editor Kirk Morri (The Conjuring filmreeks, Fast Furious 7, Insidious filmreeks) en productiedesigner Bill Brzeski (Furious 7). Ook werken aan de productie mee: kostuumdesigner Kym Barret (The Matrix triologie en The Amazing Spider-Man) en componist Gregson-Williams (Wonder Woman).

Bekijk het aanbod van Aquaman

Regisseur Aquaman

James Wan

Schrijvers Aquaman

David Leslie Johnson-McGoldrick

Will Beall

Geoff Johns

James Wan

Mort Weisinger

Paul Norris

Cast Aquaman

Amber Heard
Jason Momoa
Patrick Wilson
Willem Dafoe

Aquaman

Wil jij weten waar Aquaman op dit moment draait? Bij MrMovie kun jij in één oogopslag zien waar Aquaman draait en waar je de film het snelst kunt gaan bekijken. Alle tijden van de bioscopen staan vermeld. Lekker gemakkelijk en eenvoudig!

Aquaman informatie

Benieuwd waar Aquaman over gaat? Op deze pagina vind je alle praktische informatie over Aquaman. Je vindt informatie over hoelang de film duurt en welke recensies Aquaman al heeft ontvangen.

Aquaman trailer

Benieuwd of Aquaman iets voor jou is? Bekijk dan de trailer! Zo kun je gemakkelijk zien of de Aquaman jou aanspreekt. Op MrMovie zie je alle trailers van de films die in jouw bioscoop draaien. Overtuigd? Bekijk dan waar en hoelaat jij Aquaman kunt kijken!